18 липня 2013 р. – Напередодня анонсу LG Electronicsсвого нового продукту 7 серпня починає міжнародну онлайн-кампанію, де в рамках якої споживачі можуть відправляти своїм близьким повідомлення на тему «Ти для мене – досконалість». Так компанія LG прагне показати всім , яку важливу вони роль відіграють і як споживачі надихають компанію на впровадження інновацій.

Взяти участь у кампанії легко. Достатньо викласти фотографію або відео повідомлення коханій людині на мікросайті LG Mobile’s (www.LGMobile.com), сторінці у мережі Facebook або на каналі YouTube.

У рамках кампанії відеокліпи буде відібрано і розміщено у4 кількох інтернет-каналах LG, а також показано на стендах зовнішньої реклами на Таймс-Сквер у Ньою-Йорку і на площі Піккадиллі у Лондоні. Переможець, який набере найбільшу кількість голосів і переглядів, виграє $5,000. Сорок учасників, відібраних за випадковим принципом, отримають смартфони серії

LG Optimus G, а ще 500 щасливчиків – портативні принтери LG Pocket Photo. Підсумки кампанії буде підбито 5 серпня.

«Цей захід – знак вдячності нашим покупцям і прихильникам, а також подяка всім, хто втілює у життя філософію «Життя прекрасне», – коментує Чонсок Парк, президент і генеральний директор компанії «LG Mobile Communications». – Ми хотіли продемонструвати, наскільки важливим для нас є думка наших клієнтів при розробці нових продуктів від LG. Ми вважаємо, що прекрасніше за наших клієнтів – не знайти, надто коли ми потребуємо натхнення, щоб створювати і творити».