В середині 90-х модний дизайнер Ніго, щоб зупинити перепродаж свого одягу на інтернет-аукціонах, був змушений видати драконівський указ — більше однієї речі в одні руки не відпускати! Японська мода — як величезна малодосліджена планета, з якої до нас лише іноді долітають дизайнерські імена, фоторепортажі з модних показів, інформація про тренди … Але, що ми знаємо про все це по суті? А ось японці, навпаки, чудово обізнані про модні тенденції Нового і Старого Світу, і вже точно знають як носити стрінги чи будь-які речі. Адже Токіо — столиця Японії та японської моди — давно вже став місцем битви провідних світових брендів, дизайнери яких зірко спостерігають за місцевим вуличним подіумом.

На сезон весна — літо молоді японські дизайнери, з оглядкою на тінейджерську аудиторію, пропонують жіночний, злегка субтильний стиль одягу. А наймоднішими квітами визнані пастельні, ніжні відтінки, в які офарбилися колекції таких культових брендів, як Dress Camp, GVGV або Ryunosuke Aoyagi.

Взимку у японок популярні актуальні жіночі чоботи-ботфорти вище колін у поєднанні з шортами і гольфами, ще довшими, ніж чоботи їхніх майбутніх власниць. Цей тренд змінив тенденцію минулого сезону, коли всі буквально з розуму сходили по леггинсам здебільшого чорного кольору.

Крім того, в Японії стають все більш популярними hand-made джинси від провідних американських і місцевих «джинсових будинків», які можуть багато розповісти не тільки про своє творця, а й про естетичний смак їх власника.